Εγώ και η ιστορία μου!!!

Την  εβδομάδα  που  μας  πέρασε  κάναμε   ένα  μικρό  αφιέρωμα  στην   παρουσίαση   της  οικογένειας  μας  και  του  εαυτού μας …μιλήσαμε  για  τους  γονείς  μας  , τα  αδέρφια  μας , τους  παππούδες  και  τις  γιαγιάδες  μας…

Διαβάσαμε  το  βιβλίο  ‘Οι  γονείς μου’OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Μετρήσαμε   τα  μέλη  της οικογένειας  μας  και  γράψαμε  τον  αριθμό  τους  σε  μια  λίστα…και  στη  συνέχεια  σημειώσαμε  τόσες  τελίτσες  όσες  και  τα  μέλη   της οικογένειας..OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Φτιάξαμε  ένα  βιβλιαράκι  όπου  γράψαμε   το  όνομα  μας ,  κολλήσαμε  τη   φωτογραφία  μας ,  αφήσαμε  το  αποτύπωμα  μας , ζωγραφίσαμε  την  οικογένεια μας  και  τέλος  με  κολλάζ  φτιάξαμε  ένα  καθρεφτάκι   για να  καθρεφτιζόμαστε…ΚΟΙΤΑ  ΕΙΜΑΙ  ΕΓΩ!

Και  μια  κατασκευή ‘ δωράκι’  για  τη  γιορτή   του  παππού  και  της  γιαγιάς που  γιορτάζουν   στις  1 Οκτωβρίου!!!

Σχολιάστε

