Ένα υπέροχο ποιήμα!!!

…ένα  υπέροχο  ποιήμα που έχει γράψει ένα  παιδί  απο  την Αφρική και  προτάθηκε απο  τα Ηνωμένα Έθνη  ως  το καλύτερο ποιήμα  του 2006.

Όταν  γεννιέμαι ,  είμαι  μαύρος…’Οταν μεγαλώσω ,  είμαι  μαύρος..

Όταν κάθομαι ,  στον ήλιο είμαι  μαύρος…Όταν  φοβάμαι , είμαι  μαύρος…

Όταν αρρωσταίνω , είμαι μαύρος…Κι όταν  πεθαίνω , είμαι  ακόμα μαύρος….

Κι  εσύ  λευκέ  άνθρωπε…

Όταν  γεννιέσαι , είσαι  ρόζ…Όταν  μεγαλώνεις ,  γίνεσαι  λευκός…

Όταν  κάθεσαι   στον ήλιο , γίνεσαι  κόκκινος…Όταν  κρυώνεις, γίνεσαι  μπλέ…

Όταν φοβάσαι ,  γίνεσαι  κίτρινος…’Οταν  αρρωσταίνεις ,  γίνεσαι  πράσινος…

Κι όταν πεθαίνεις  γίνεσαι  γκρί…

Κι  αποκαλείς  εμένα  έγχρωμο…

Τα  συναισθήματα  ανάμεικτα μετά  την  ακρόαση  του  ποιήματος!!!Άρεσε  πολύ  στα  παιδιά  που  το  είπαν  και  το  ξαναείπαν  πολλές  φορές, ίσως  γιατί  κι όταν  το  απήγγειλα  κρατούσα    και  δύο  κούκλες  παιδιά . Στη  συνέχεια  τα  παιδιά  ζωγράφισαν  το ποiήμα  με  το  δικό  τους  τρόπο  και  μετά  πήραν  τις  κούκλες  και  το  ξαναείπαν  αρκετές  φορές!!!

Όταν  γεννιέμαι,  είμαι  μαύρος…OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Όταν μεγαλώσω, είμαι  μαύρος…OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Όταν κάθομαι  στον ήλιο, είμαι μαύρος..OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Όταν φοβάμαι  είμαι  μαύρος…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Όταν  αρρωσταίνω  είμαι  μαύρος…OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Κι όταν πεθαίνω, ακόμα  είμαι  μαύρος…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Κι εσύ λευκέ  άνθρωπε…OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Όταν γεννιέσαι είσαι ροζ…OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Όταν μεγαλώνεις γίνεσαι λευκός…OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Όταν κάθεσαι  στον ήλιο, γίνεσαι κόκκινος…OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Όταν κρυώνεις , γίνεσαι  μπλέ...OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Οταν φοβάσαι, γίνεσαι  κίτρινος...OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Όταν αρρωσταίνεις , γίνεσαι πράσινος...OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Κι όταν πεθαίνεις ,γίνεσαι γκρίOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Και αποκαλείς εμένα έγχρωμο…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kαι  εδώ  φωτογραφίες  απο  το  κουκλοθέατρο.

Σχολιάστε

